Адрас райвыканкама: Рэспубліка Беларусь, Мінская вобласць, 223411 г.Узда, вул. Савецкая, 22.
Рэжым працы: 8.30 – 17.30, абед 13.00 – 14.00
Прыём зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб з 8.00
Тэлефон прыёмнай (тэлефон гарачай лініі): (8-01718) 65-5-07
Факс прыёмнай райвыканкама: (8-01718) 65-3-57
Для дзелавой перапіскі e-mail:
info@uzda.gov.by
Адзіны тэлефонны нумар даведачнай службы "Адно акно": 142

Гасцініца ў г. Узда
Гасцініца ў г. Узда
Галоўная / Электронныя звароты

Электронныя звароты

Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З " Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб»

Інструкцыя аб парадку разгляду электронных зваротаў, якія паступілі ў Уздзенскі раённы выканаўчы камітэт

Парадак падачы і разгляду электронных зваротаў

Электронныя звароты ў Уздзенскі раённы выканаўчы камітэт і Уздзенскі раённы Савет дэпутатаў падаюцца толькі праз спецыяльную рубрыку "Электронныя звароты" на афіцыйным сайце Уздзенскага райвыканкама, якая з'яўляецца сродкам узаемадзеяння грамадзян і юрыдычных асоб Уздзенскага раёна з райвыканкамам, заснаваным на абмене інфармацыяй на афіцыйным інтэрнэт-сайце райвыканкама http://www.uzda.minsk-region.by

У адпаведнасці з пунктам 1 артыкула 25, а таксама пункта 1, абзацамі другім-чацвёртым пункта 2 альбо абзацамі другім-пятым пункта 3 артыкула 12 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 N 300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" электронныя звароты, якія паступілі ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі, падлягаюць разгляду ў парадку, устаноўленым для разгляду пісьмовых зваротаў, з улікам асаблівасцяў, прадугледжаных гэтымі артыкуламі.

Артыкул 25 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З " Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб»

Патрабаванні, што прад'яўляюцца да электронных зваротаў

У адпаведнасці з пунктам 3 артыкула 25, а таксама пункта 1, абзацамі другім-чацвёртым пункта 2 альбо абзацамі другім-пятым пункта 3 артыкула 12 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 N 300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" электронныя звароты павінны ўтрымліваць адрас электроннай пошты заяўніка і адпавядаць наступным патрабаванням:

для грамадзян:
· назва і (або) адрас арганізацыі або пасада асобы, якім накіроўваецца зварот;
· прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);

  • выклад сутнасці звароту;

для юрыдычных асоб:
· назва і (або) адрас арганізацыі або пасада асобы, якім накіроўваецца зварот;
· поўнае назва юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
· выклад сутнасці звароту;

  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты.

У выпадку неабходнасці прадастаўлення дакументаў, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікоў, дакументаў аб выніках папярэдняга разгляду зваротаў і іншых дакументаў і (або) звестак, неабходных для вырашэння пытанняў выкладзеных у зваротах, прымацоўваюцца ў электронным выглядзе дапушчальнымі фарматамі іх графічныя вобразы на папяровых носьбітах (сканах): Portable Document Format/A (PDF/A), Office Open XML (DOCX), двайны фармат з разметкай (DOC), Rich Text Format (RTF), тэкставы файл (TXT), Open Document Format (ODT), фармат архівавання і сціску дадзеных (ZIP, RAR), Portable Network Graphics (PNG), Tagged Image file format (TIFF), joint photograph Experts Group (Jpeg), joint photograph Group (JPG).

Выпадкі пакідання зваротаў без разгляду

У адпаведнасці з пунктам 1 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 г. N 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" электронныя звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці, калі:
· звароты не адпавядаюць патрабаванням, што прад'яўляюцца да іх зместу;
· звароты падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, які вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
· звароты ўтрымліваюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якую яны паступілі, у тым ліку, калі заўвагі і (або) прапановы, унесеныя ў кнігу заўваг і прапаноў, не адносяцца да дзейнасці гэтай арганізацыі, індывідуальнага прадпрымальніка, не тычацца якасці тавараў, якія імі вырабляюцца або рэалізоўваюцца, работ або паслуг, якія імі выконваюцца або аказваюцца;
· прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
· заяўніком пададзены паўторны зварот, у тым ліку занесены ў кнігу заўваг і прапаноў, калі ён ўжо быў разгледжаны па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
· з заяўніком спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.

У адпаведнасці з пунктам 1 артыкула 16 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 г. N 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб " заяўнік мае права адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці шляхам падачы адпаведнага электроннага звароту або пісьмовай заявы. У выпадку нязгоды з адказамі Уздзенскага райвыканкама, у адпаведнасці з артыкуламі 7 і 20 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб», заяўнік мае права абскардзіць яго ў Мінскім абласным выканаўчым камітэте (220030 г. Мінск, вул. Энгельса, д. 4).

Звяртаем увагу!

Падача зваротаў ажыццяўляецца на беларускай або рускай мове. Адзначаныя зорачкай ( * ) палі ўводу ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь з'яўляюцца абавязковымі для запаўнення.

Задаць сваё пытанне вы можаце тут:

Інтэрнэт-рэсурсы