Адрас райвыканкама: Рэспубліка Беларусь, Мінская вобласць, 223411 г. Узда, вул. Савецкая, 22.
Тэлефон прыёмнай: (8-01718) 65-5-07
Факс прыёмнай райвыканкама: (8-01718) 65-3-57
Для дзелавой перапіскі e-mail:
info@uzda.gov.by
Для зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб
e-mail: uzdarai@gmail.com
У мэтах выканання Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 мая 2018 г. № 202 "Аб службе« адно акно », з 27 лістапада 2018 гадоў ў Уздзенскім раённым выканаўчым камітэце функцыянуе служба« адно акно».
Асноўнай мэтай службы «адно акно» Уздзенскага райвыканкама з'яўляецца забеспячэнне ў адным месцы прыёму заяў зацікаўленых асоб аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур і выдачы адміністрацыйных рашэнняў па іх у адпаведнасці з пералікам, зацверджаным ва ўстаноўленым парадку.
Паштовы адрас: 223411 г. Узда, вул. Савецкая, д.22.
Кантактныя тэлефоны: (801718) 51022.
Рэжым працы:
Спецыялісты службы «адно акно»:
Кіраўніцтва арганізацыяй дзейнасці службы «адно акно» ажыццяўляе загадчык сектара па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб Уздзенскага раённага выканаўчага камітэта Ярашэвіч Ірына Валянцінаўна, раб. тэл. (801718) 51434.
Інспектар - Галіцкая Вікторыя Сяргееўна, раб. тэл. (801718) 65682.
Вышэйстаячая арганізацыя - Мінскі абласны выканаўчы камітэт, ўпраўленне па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб (вул. Энгельса, 4, г. Мінск, 220030, тэл. 8 (017) 5004256, начальнік упраўлення - Таранда Аксана Мікалаеўна.
Даведачна-інфармацыйная служба «Даведачная« Адно акно »- нумар тэлефона 142 - званкі бясплатныя
Па гэтым нумары тэлефона, а таксама па службовых нумарах кантактных тэлефонаў работнікаў сектара можна атрымаць наступную інфармацыю:
- аб працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі;
- аб пераліку дакументаў і (або) звестак, якія падаюцца грамадзянамі для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;
- аб тэрмінах ажыццяўлення працэдур;
- пра тэрміны дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур;
- аб аплаце, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур;
- пра час прыёму, месцазнаходжанне, нумарах тэлефонаў работніка дзяржаўнага органа, структурнага падраздзялення, які ажыццяўляе прыём грамадзян па пытанні ажыццяўлення працэдуры;
- аб правах і абавязках грамадзян пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур;
- пра парадак і тэрміны абскарджання прынятых адміністрацыйных рашэнняў.
Прыём грамадзян па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур
Парадак абскарджвання адміністрацыйных рашэнняў
Правы і абавязкі грамадзян пры звароце за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур
Электронная прэзентацыя адміністрацыйных працэдур
Заказ даведак з выкарыстаннем інтэрнэт-тэхналогій
Выдача грамадзянам унікальнага ідэнтыфікатара